Nasza oferta
Kompleksowa obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie:
1. Obsługi małych i średnich przedsiębiorstw:
Prowadzenie spraw księgowo finansowych:
- ewidencja księgowa dokumentów źródłowych prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami zawartymi w Ustawie o Rachunkowości (UoR),
- ewidencje podatkowe prowadzone zgodnie z przepisami prawa podatkowego,
- sporządzanie sprawozdań finansowych,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie do Urzędu Skarbowego,
- kontrola rozrachunków z kontrahentami, sporządzanie sald,
- prowadzenie ewidencji: VAT, środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych (WNiP) oraz wyposażenia,
- wykonanie zeznania rocznego obsługiwanych przedsiębiorstw,
- reprezentacja przed Urzędem Skarbowym w trakcie kontroli podatkowych,
- sporządzanie wniosków kredytowych w części dotyczącej wyników finansowych,
- sporządzanie informacji statystycznych dla GUS.
Obsługa w zakresie stosowania Prawa Pracy, umów w obrocie gospodarczym:
- przygotowanie dokumentacji związanej z podjęciem pracy przez pracownika,
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- tworzenie wewnętrznych regulaminów (pracy, wynagradzania),
- urlopy pracownicze, zaświadczenia i inna dokumentacja związana z zatrudnianiem pracowników,
- przygotowanie dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy,
- sporządzanie umów gospodarczych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej np. umowa spółki cywilnej, umowa zlecenie bądź o dzieło, umowa sprzedaży, umowa najmu i inne.
- przygotowanie dokumentacji związanej z podjęciem pracy przez pracownika,
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- tworzenie wewnętrznych regulaminów (pracy, wynagradzania),
- urlopy pracownicze, zaświadczenia i inna dokumentacja związana z zatrudnianiem pracowników,
- przygotowanie dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy,
- sporządzanie umów gospodarczych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej np. umowa spółki cywilnej, umowa zlecenie bądź o dzieło, umowa sprzedaży, umowa najmu i inne.
Obsługa prac dotyczących rozliczeń płacowych oraz ZUS:
- sporządzanie listy płac,
- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wypłaconych wynagrodzeń oraz sporządzanie deklaracji podatkowych PIT- 4R, PIT- 11, PIT- 40, PIT- 8AR,
- zgłaszanie do ZUS nowo zatrudnionych pracowników,
- obliczanie wysokości składek na ubezpieczenia, sporządzanie w ustawowych terminach deklaracji rozliczeniowych i przekazywanie ich w formie elektronicznej,
- sporządzanie imiennych raportów dla pracowników (RMUA),
- sporządzanie rozliczeń rocznych pracowników,
- wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach,
- sporządzanie wniosków do Urzędu Pracy (UP),
- sporządzanie wniosków i deklaracji do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON).
2. Prowadzenie zapisów w Księgach Rachunkowych (Księgi Handlowe - pełna księgowość).
3. Prowadzenie zapisów w PKPiR (Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów).
4. Prowadzenie ewidencji ryczałtowej; karta podatkowa.
Dodatkowo oferujemy:
Odbór dokumentów z siedziby klienta,
Pomoc w rejestrowaniu działalności gospodarczej.